دکتر احمدعلی رجب پور

دکتر احمدعلی رجب پور

چرا دکتر رجب پور؟

دکتر احمدعلی رجب پور

دکتر احمدعلی رجب‌پور عضو بورد فوق‌تخصص جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می‌ روند. ایشان همچنین عضو هیئت‌علمی دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان ایران بوده و از بهترین امکانات و تکنیک‌ های به‌ر وز دنیا در جراحی‌ های خود استفاده می‌ کنند. حوزه تخصصی دکتر رجبپور در جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی صورت و بدن می‌ باشد و در این امر تبحر و تجربه فراوانی دارند. علاوه بر این ایشان مهارت ویژه‌ ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک و پروتز سینه دارند.

بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
عضو هیئت علمی دانشگاه
مجهز به امکانات روز دنیا

دکتر احمدعلی رجب پور

دکتر احمدعلی رجب‌پور عضو بورد فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می‌روند. ایشان همچنین عضو هیئت‌علمی دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان ایران بوده و از بهترین امکانات و تکنیک‌های به‌روز دنیا در جراحی‌های خود استفاده می‌کنند. حوزه تخصصی دکتر رجب‌پور در جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی صورت و بدن می‌باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه‌ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

دکتر احمدعلی رجب پور

دکتر احمدعلی رجب پور

چرا دکتر رجب پور؟

بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
عضو هیئت علمی دانشگاه
مجهز به امکانات روز دنیا

تجربه جراحی صورت و بدن با دکتر رجب پور

دکتر احمدعلی رجب‌ پور در مطب خود بسیاری از جراحی های زیبایی صورت و بدن را انجام می‌ دهند و برای انجام این امر از علم روز دنیا و بهترین تکنیک‌ هایی که در جهان استفاده می‌ شود ، بهره می‌ گیرند. همچنین درصورتی‌ که از نتیجه جراحی پیشین خود راضی نیستید ، می‌ توانید نزد ایشان تحت معاینه قرار گرفته و این بار به نتیجه‌ ای که همیشه دنبال آن بودید برسید. دستیاران و کادر درمانی متخصص و با تجربه دکتر رجبپور نیز با تمام احترام به‌تمامی سؤالات شما پاسخ خواهند داد و راهنمایی‌ های لازم را در اختیار زیبا جویان عزیز قرار می‌ دهند.

جراحی های زیبایی صورت توسط دکتر رجب پور

لیفت پیشانی دکتر رجب پور

گاهی اوقات افتادگی و پایین آمدن ابروها به علت شل شدن عضلات پیشانی می باشد. با لیفت پیشانی با دکتر رجب پور افتادگی رفع می شود.

دکتر احمد علی رجب پور

دکتر رجب‌ پور جراحی‌ های زیبایی خود را با نهایت دقت و مهارت به انجام می‌ رسانند و این کار را طبق اصول و با در نظر گرفتن سلیقه بیماران انجام می‌ دهند. ایشان برای همه افراد از یک تکنیک استفاده نمی‌ کنند و با توجه‌ به نیازها و شرایط شخصی هر مراجعه‌ کننده ، ارزیابی‌ هایی را انجام داده و در نهایت بهترین روند را در پیش می‌ گیرند. به‌علاوه شما زیبا جوی عزیز می‌ توانید با اطمینان و اعتماد خود را به دست‌ های توانمند و هنرمند  ایشان بسپارید ، زیرا دکتر احمدعلی رجبپور تمام تلاش خود را می‌ کنند تا یک نتیجه عالی را برای بیمار به ارمغان آورند و در زمان بهبودی او را همراهی کنند.

دکتر احمدعلی رجب پور

جراحی های زیبایی بدن توسط دکتر رجب پور

سوالات متداول

سوالات متداول از دکتر رجبپور

دکتر احمدعلی رجب‌ پور چه افتخارات علمی و حرفه‌ ای دارد؟

دکتر احمدعلی رجب‌ پور رتبه ۱ بورد جراحی کشور در سال ۹۲ و رتبه ۱ آزمون فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور در سال ۹۳ را کسب کرده است.

دکتر احمدعلی رجبپور چه نوع جراحی‌ هایی را انجام می‌ دهد؟

دکتر رجب‌ پور در جراحی‌ های پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی تخصص دارد و به ویژه در جراحی‌ های زیبایی صورت و بدن ، از جمله ابدومینوپلاستی ، لیپوماتیک و پروتز سینه تبحر دارد.

چگونه می‌ توان از دکتر احمد علی رجب‌ پور وقت مشاوره گرفت ؟

برای مشاوره و ملاقات با دکتر رجب‌ پور ، می‌ توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت رسمی ایشان یا پر کردن فرم تماس موجود در سایت دکتر احمدعلی رجب پور اقدام کنید.

چه مزیت‌ هایی برای بیماران در انتخاب دکتر احمدعلی رجب‌ پور وجود دارد؟

دکتر رجبپور با داشتن رتبه‌ های برتر در آزمون‌ های تخصصی و فوق‌ تخصصی ، عضویت در انجمن‌ های معتبر و استفاده از تکنیک‌ های به‌ روز ، درمان‌ های با کیفیت و نتایج مطلوبی را به بیماران خود ارائه می‌ دهد.

دکتر احمدعلی رجب‌ پور در چه انجمن‌ ها و بنیادهایی عضویت دارد ؟

ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو بنیاد ملی نخبگان ایران هستند.

چه نوع تکنیک‌ ها و امکاناتی در جراحی‌ های دکتر رجبپور استفاده می‌ شود؟

دکتر رجب‌ پور از بهترین و به‌ روزترین تکنیک‌ ها و امکانات دنیا در جراحی‌ های زیبایی و ترمیمی خود استفاده می‌ کند.

نمونه کارها

برخی از نمونه کارهای دکتر رجب پور

همین حالا با دکتر احمدعلی رجب پور تماس بگیرید

قدرت تحول آفرین جراحی پلاستیک را با دکتر رجب پور تجربه کنید.

  • اعتماد به نفس خود را با روش های تخصصی جراحی سینه افزایش دهید

دکتر رجبپور بهترین جراح سینه است که به شما کمک می کند تا سینه خود را به شکل و اندازه کاملی که همیشه می خواستید برسانید. فرقی نمی‌کند به دنبال بهبودی ظاهر باشید یا تحولی چشمگیرتر ، ایشان متعهد به ارائه نتایج برجسته در پروتز سینه و لیفت سینه است.

  • شکمی را که آرزویش را داشتید به دست آورید

اگر علیرغم رژیم غذایی و ورزش برای رسیدن به شکمی صاف و زیبا تلاش می کنید، ابدومینوپلاستی روش مناسبی برای شماست. تخصص دکتر احمد علی رجب پور در این روش می تواند به برداشتن پوست و چربی اضافی ، سفت شدن عضلات شکم کمک کند و ظاهری جذاب تر به شما بدهد.

  • صورت خود را با جراحی بینی توسط دکتر رجبپور جذاب تر کنید.

بینی شما نقش مهمی در تعیین هارمونی صورت شما دارد. چه به دنبال بهبود زیبایی و چه اصلاحات عملکردی باشید ، عمل بینی توسط دکتر رجبپور می تواند به شما کمک کند تا به نتایجی طبیعی دست یابید که تعادل کلی صورت شما را بهبود می بخشد.

  • به یک جراح پلاستیک با تجربه اعتماد کنید

دکتر احمدعلی رجب پور یک جراح پلاستیک با مدرک بورد تخصصی است که به دلیل مهارت های جراحی استثنایی و رویکرد بیمار محور خود شناخته شده است. او با توجه به جزئیات و تعهد به دستیابی به نتایج شخصی، شما را در هر مرحله از جراحی پلاستیک راهنمایی می کند.

مقالات

مجله پزشکی دکتر رجب پور

بخیه های پروتز سینه - دکتر رجبپور

بخیه های پروتز سینه

بخیه‌ های پروتز سینه بخشی اساسی از فرآیند جراحی بزرگ کردن سینه‌ ها هستند که به منظور تثبیت پروتز در جای خود و تضمین بهبود

ادامه مقاله